Where to, miss? To the stars

20140506-160808.jpgJeg har som sagt lige været i Sverige med mine forældre, og det er efterhånden blevet tradition, at jeg bliver tatoveret, når jeg er deroppe haha. Denne gang skulle jeg have tegnet med ulv op (se den her), og nu hvor jeg alligevel skulle derind kunne jeg jo lige så godt få lidt mere 😉 Ej det var selvfølgelig planlagt. Jeg er meget glad for tatovøren deroppe (Bobby fra Good Guys Tattoo i Karlshamn), så det var oplagt at få det gjort det.

20140506-160702.jpg20140506-160718.jpg
Jeg har efterhånden tatoveringer mange steder på kroppen, men jeg synes uden tvivl lårene er det værste sted, jeg har prøvet, jeg blev ved med at lave små ticks, jeg kunne slet ikke styre det.

20140506-160738.jpg
Heldigvis var det helt smertefrit efterfølgende, hvorimod ørnen jeg også lige har fået har været øm i flere dage, men det er selvfølgelig slet heller ikke samme type tatovering.

Skriv et svar

