MYSTYLE #3 – Midi med et touch af Gucci

img_2021Kjole H&M på tilbud lige nu // Cardigan ældre sag fra Asos // Taske Chanel Cocoon // Sko Gucci

Jeg bor i midi-lange kjoler for tiden, det er så dejlig nemt, det kommer jeg virkelig til at savne, når efteråret for alvor træder ind, for det er bare ikke det sammen med strømper under.
Selvom sommeren gerne må blive bare liiidt længere, er det nu rart temperaturen er faldet en smule, så jeg endelig kan få mine Gucci’er på, dem kommer jeg uden tvivl til at bo i her i efteråret.

4

Skriv et svar

